اوایل مردادماه ۹۸، مردی در تهران به اداره پلیس رفت و از گم شدن دخترخوانده‌اش به نام شیما شکایت کرد. 
علاوه بر حوزه حقیقی، لازم است در فضای مجازی نیز پاسخگوی سؤالات، ابهامات، شبهات و انتقادات مردم باشیم و کنشگری به‌موقع، مسئولانه و به‌دور از خطا را در همه سکو‌ها و شبکه‌های اجتماعی مد نظر داریم. معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا با تأکید بر اینکه پلیس و جامعه یک بطن و یک پیکر هستند
اوایل اسفند ماه سال گذشته، مأموران پلیس تهران با شکایت‌های متعددی از سوی شهروندان روبه‌رو شدند که در دام دو مرد و زن مأمور نمایی گرفتار شده‌بودند. 
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه یکی از کارکنان بیمارستان اعلام کرد تلاش تیم پزشکی برای نجات جان پسر جوان نتیجه‌ای نداده‌است و در نهایت وی در قسمت مراقبت‌های ویژه بر اثر ضربه مغزی به کام مرگ رفته‌است. بدین ترتیب پرونده مرگ پسر میانجیگر وارد مرحله تازه‌ای شد و بازپرس ویژه قتل همراه کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز کردند. 
تیم جنایی در یکی از طبقات آپارتمان مسکونی حوالی خیابان نبرد با جسد زن سالخورده‌ای به نام فروزان روبه‌رو شدند که با ۳۴ ضربه چاقو به قتل رسیده بود.
با شکایت مرد میانسال، پرونده به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 
آشپز زخمی برای درمان به بیمارستان منتقل شد و مأموران هم تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند. هنوز دقایقی از حادثه نگذشته بود که مسئولان بیمارستان اعلام کردند تلاش تیم پزشکی برای نجات جان فرید نتیجه‌ای نداده و او بر اثر خونریزی شدید و ضربات متعدد جسم نوک تیز به بدنش به کام مرگ رفته است
چندی قبل مرد میانسالی به شعبه اول دادیاری دادسرای امور جنایی تهران رفت و از دامادش به اتهام قتل دخترش شکایت کرد. 
واکنش پلیس راهور تهران به افزایش ۴۱ درصدی آمار مرگ عابران‌پیاده در سوانح رانندگی
به دلیل فراگیر شدن استفاده از وسایل حمل و نقل همه شهروندان کاربران راه محسوب می‌شوند، با این حال، فراوانی قربانیان سوانح رانندگی نشان می‌دهد بین فراگیر شدن استفاده از وسایل حمل و نقل و فراگیر شدن فرهنگ استفاده از این وسایل همخوانی وجود ندارد که این عدم همخوانی به شکل بروز سوانح رانندگی خود را نشان می‌دهد.
خانه دو نفر از دانش‌آموزان در آن طرف رودخانه قرار دارد که با کمک اهالی برای عبور این دانش‌آموزان پلی سنگی احداث شد، اما بارش فصلی باران موجب از بین رفتن پل و ایجاد مشکل برای دانش‌آموزان شد
۲