دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه به وضعیت فاجعه‌آمیز و شرایط دردناک مردم غزه در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر واکنش نشان داد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از انسداد محور هراز در روز‌های دوشنبه هر هفته از ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۲۰ شهریورماه خبرداد.
معاون وزارت آموزش و پرورش مواردی را که در امتحانات نهایی جزو تخلفات و تقلب محسوب می‌شوند، توضیح داد.
رئیس پلیس راه پایتخت از اجرای طرح برخورد و توقیف خودرو‌های شوتی در محور‌های آزادراهی و بزرگراهی پایتخت خبر داد.
اداره کل زندان‌های اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد
اداره‌کل زندان‌های اصفهان در اطلاعیه‌ای درباره اخبار عدم دسترسی فرد زندانی به نام «توماج صالحی» به تلفن و یا اعطای ملاقات به وی را تکذیب کرد.
مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در اطلاعیه اعلام کرد که در پی سامانه بارشی جدید و احتمال سیلاب و آبگرفتگی معابر از مردم تقاضا می‌شود از منزل خارج نشوند.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه مترو به شرکت‌کنندگان در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها خبر داد.
فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری اعضای باند سرمایه‌گذاری رمز ارزی و متاورس که ۶۰ هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره وقوع توفان شن، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک که از ظهر جمعه همه مناطق استان را در برمی‌گیرد، هشدار سطح زرد صادر کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نیکوکاران و خیران حوزه سلامت پارسال ۳۶ هزار میلیارد ریال در بخش زیرساختی و درمانی کشور در شهر‌های مختلف سرمایه‌گذاری کردند.
۴