رؤسای جمهور روسیه و چین در بیانیه‌ای مشترک هشدار دادند آمریکا و ناتو باید از تلاش مجدد برای ایجاد زیرساخت‌های نظامی در افغانستان خودداری کنند.
جنبش حماس شامگاه جمعه تاکید کرد که هر مسیری برای وارد کردن کمک‌ها، از جمله اسکله دریایی، «جایگزینی برای باز کردن همه گذرگاه‌های زمینی، تحت نظارت فلسطین نیست».
حزب الله لبنان از هدف قرار دادن یک پایگاه مهم نظامیان صهیونیستی خبر داد.
اقدام گردان‌های الاشتر علیه رژیم صهیونیستی در شرایطی که نظام سیاسی این کشور متحد و دوست رژیم صهیونیستی است، حائز اهمیت محسوب می‌شود.
رئیس‌جمهور روسیه گفت مشروعیت «ولودیمیر زلنسکی» به عنوان رئیس‌جمهور اوکراین مساله مهمی نه تنها برای کشور خودش بلکه برای مسکو است.
حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و عملیات رزمندگان فلسطینی علیه عناصر متجاوز در این منطقه باعث ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری طی بامداد امروز شد.
رسانه‌های صهیونیستی:
رسانه‌های رژیم صهیونیستی عملیات اخیر حزب‌الله علیه سرزمین‌های اشغالی را ۷ اکتبر این حزب در برابر اسرائیل نامیده و ابراز داشتند که تل‌آویو هیچ بازدارندگی در برابر این حملات ندارد.
براثر بمباران جنین در کرانه باختری با جنگنده صهیونیستی، یک فرمانده فلسطینی به شهادت رسید.
رادیو رژیم صهیونیستی:
رسانه رژیم صهیونیستی از قول منابع گزارش داد مذاکرات بین رژیم صهیونیستی و حماس تعلیق شده است.
اعتراض‌های ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های انگلیس با حمایت فزاینده دانشجویان از پویش اعتصاب غذا وارد مرحله تازه‌ای شده و فشارها برای قطع همکاری‌های آکادمیک با رژیم صهیونیستی را افزایش داده است.
۴