با بالا گرفتن اختلافات در کابینه صهیونیستی، برخی منابع احتمال فروپاشی کابینه جنگ را مطرح کردند.
توسعه بندر چابهار در گفت‌وگوی «جوان» با مدیرکل آسیای‌جنوبی وزارت خارجه
اگر کسی موقعیت بندر چابهار را درک کند، اصلاً نگاهش عوض می‌شود و کسانی که گوادر را مقابل چابهار می‌دانند، درباره مواصلات تخصص ندارند، چون بندر گوادر کار ویژه تعریف‌شده‌ای دارد و آن ادامه سیپک است که کریدور اختصاصی چین و پاکستان است، در حالی که چابهار سرمایه ملی ماست و مهم‌ترین مشکل آن، عدم‌ارتباط بندر- پسابندر است
نماینده کابینه رژیم صهیونیستی:
پس از گذشت ۲۲۵ روز از شروع جنگ اسرائیلی‌ها در غزه، ناظران یک به یک روایت‌های رژیم صهیونیستی را درباره حماس زیر سؤال می‌برند. در حالی که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنان بر ادامه جنگ مصر است، وال‌استریت‌ژورنال نوشته که ارزیابی مقام‌های اسرائیلی و امریکا نشان می‌دهد نتانیاهو با هدف خود یعنی دستیابی به پیروزی کامل فاصله بسیار زیادی دارد. امیت هالیوی، نماینده کنست از حزب لیکود پا از این هم فراتر گذاشته و به شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی گفته که همه ۲۴ گردان جنبش حماس سالم مانده و هیچ‌کدام از آن‌ها نابود نشده است
با اصرار کابینه تندرو اسرائیل به ادامه جنگ در نوار غزه، حزب‌الله هم به رسم ماه‌های گذشته دامنه عملیات خود را علیه سرزمین‌های اشغالی تشدید کرده است.
مقامات دولت امریکا به رغم آنکه بار‌ها از وضعیت مردم غزه به دلیل تداوم حملات رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرده‌اند، حاضر به توقف حمایت از رژیم صهیونیستی نیستند.
استرالیا در راستای سیاست‌های خصمانه مجموعه غرب علیه ایران، تحریم‌هایی را علیه تهران با اتهام «اقدام‌های بی‌ثبات کننده» در منطقه غرب آسیا اعمال کرد.
پلیس فرانسه از کشته شدن فردی که اقدام به آتش زدن یک کنیسه یهودیان در نرماندی کرده بود خبر داد.
دفتر حقوق بشر سازمان ملل در فلسطین می‌گوید بیش از ۶۰۰ هزار فلسطینی از رفح و ۱۰۰ هزار نفر دیگر از شمال غزه در ۱۰ روز گذشته "به اجبار آواره" شده اند.
در حالی که حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه در دویست و بیست و چهارمین روز از جنگ غزه ادامه دارد، در حمله امروز رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در اردوگاه النصیرات چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.
دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه از شهادت بیش از ۱۰۰ دانشمند و استاد دانشگاه در تجاوزات اسرائیل به نوار غزه خبر داد.
۵