علیرضا زادبر مجری برنامه جریان در یک نشست خبری مطرح کرد 
فراهانی در خصوص مخاطبان جریان گفت: مخاطبان جریان اهل فکر، منطق و تحلیل هستند و تقریباً در همراه کردن آن‌ها به هدف مدنظرمان رسیدیم. وی ضمن تمجید از انتخاب موضوعات برنامه جریان اظهار کرد: جریان، این امر را در قضیه طوفان‌الاقصی، وعده صادق و شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه نشان داد
در گفت‌وگوی «جوان» با حسین بانکی‌پور نماینده مجلس و عضو ثابت شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان شد
رسانه ‎ها نقش گروه‌های فشار را بازی می‎کنند اینجا جنگ اراده‎هاست که افراد چقدر در برابر این گروه‌ها مقاومت دارند یا از میدان به در می‌روند
رئیس سازمان سینمایی خبر داد
طرح حمایت از «تهیه‌کنندگی استانی سینما» در راستای غنابخشی و تقویت هر چه بیشتر سینمای استانی از مرحله تولید تا اکران تدوین شده و آیین‌نامه اجرایی آن ابلاغ شده‌است
ساترا با نزدیک شدن به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، امکانات ویژه‌ای را در اختیار سکو‌های صوت و تصویر فراگیر و رسانه‌های دارای مجوز قرار می‌دهد.
سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) با نزدیک شدن به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، امکانات ویژه‌ای را در اختیار سکو‌های صوت و تصویر فراگیر و رسانه‌های دارای مجوز قرار می‌دهد.
رئیس سازمان سینمایی کشور خبر داد:
طرح حمایت از «تهیه‌کنندگی استانی سینما» در راستای غنابخشی و تقویت هر چه بیشتر سینمای استانی از مرحله تولید تا اکران تدوین شده و آئین‌نامه اجرایی آن ابلاغ شده است.
«فرزند صبح» یکی از حاشیه‌دارترین فیلم‌های تولید شده در سینمای ایران بوده که با وجود نمایش در جشنواره عمار یا چند موقعیت دیگر، پس از ۱۴ سال هنوز به اکران عمومی نرسیده است.
پس از اعلام رئیس رسانه ملی برای پخش مناظره‌های کاندید‌های انتخاباتی از تلویزیون، گمانه‌زنی‌ها بر سر اینکه چه کسی مجری این برنامه خواهد بود بیشتر شده است.
فروش سینمای ایران از ابتدا تا یازدهم خرداد ماه به بیش از 43 میلیارد و 552 میلیون تومان رسید؛ همچنین در این هفته 776 هزار و 627 نفر به تماشای فیلم‌های اکران شده نشستند.
انیمیشن کوتاه «راه» باعنوان «The Route» به نویسندگی و کارگردانی بابک بیگی و تهیه‌کنندگی رها زندیه، پوریا خلج‌طهرانی و بابک بیگی در نخستین حضور بین‌المللی خود به جشنواره پویانمایی زاگرب (Animafest Zagreb) راه پیدا کرد.
۱