در جشن امضای «آبنبات لیمویی» عنوان شد
خواندن آثار بزرگان (در هر ژانری) برای من چراغ راه بود، از این جهت که «نوشتن» را جدی بگیرم. از نظر ذهنیت نویسندگی، نوشته‌های هوشنگ مرادی کرمانی همواره در این مسیر چراغ راه بوده است.
درحال انتقال از رویکرد انفعالی به رویکرد فرصت‌گرا و مطالبه‌گر در عرصه صنعت- هنر مد هستیم
پیام فیلم مشهود است، چراکه تسری‌دهنده عشق است، درحالی‌که امروز ما نفرت را تسری می‌دهیم، به‌خصوص با توجه به اتفاقاتی که در دنیای مجازی به سرعت نمود پیدا می‌کند. خانم بیات بسیار از روند ساخت این فیلم دلشکسته است
«جوان» جنبش اعتراضی موسوم به «Blockout۲۰۲۴» را بررسی می‌کند
این جنبش از مردم می‌خواهد افراد مشهوری را که نسبت به رنج‌های انسانی مردم فلسطین بی‌اعتنا بودند، در رسانه‌های اجتماعی مسدود کنند
سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، که از ۱۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با حضور ۲۷۰۰ ناشر داخلی برگزار شده، بعد از ۱۱ روز فعالیت، شنبه (۲۹ اردیبهشت‌ماه) به پایان می‌رسد.
در دهمین روز نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران وضعیت فروش غرفه‌هایی که کتاب‌های حوزه هنر را چاپ می‌کنند و عناوین پرفروش به تفکیک انتشارات به‌شرح زیر در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
سایت‌های رده‌بندی از جمله راتن تومیتوز با گردآوری نظرات منتقدان و تماشاگران درباره فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی، گاهی امتیازات اشتباهی در مورد آثار مهم ثبت می‌کند که معیار سنجش استودیوها قرار می‌گیرد.
در مجموع بخش حضوری ۲۷۹ میلیارد تومان فروش داشت، که از این مبلغ ۱۹۴ میلیارد تومان از طریق درگاه‌های رسمی و ۸۵ میلیارد تومان درگاه‌های غیر رسمی اختصاص داشت.
۳