با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروها در بازار به دست خواهید آورد.
با افزایش ۵۰ هزار بشکه‌ای؛
آژانس بین‌المللی انرژی از افزایش ۵۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران در چهارمین ماه سال جاری میلادی خبر داد و اعلام کرد: تولید روزانه نفت ایران به ۳.۳ میلیون بشکه در روز رسیده است.
بنابر اعلام مدیرکل دفترنظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهادکشاورزی قیمت مصرف کننده شکر فله به ازای هر کیلوگرم حداکثر ۴۲ هزا رو ۵۰۰ تومان است و قیمت شکر بسته بندی نیز به زودی اعلام می‌شود.
گزارش‌ها نشان می‌دهد در ۹ استان با افت بیش از ۱۰ درصدی بارش‌ها مواجه هستیم، اما از سوی دیگر در ۱۳ استان دیگر بیش از ۱۰ درصد رشد بارش داریم.
بیست و هفتمین جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله فردا یکشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
دستورالعمل‌های بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به بهانه‌های مختلف رعایت نمی‌شود و این سوال پیش می‌آید که اگر سیاستگذار از کمبود منابع بانکی خبر دارد پس تکالیف ایجاد شده چه معنی دارد و اگر بانک‌ها منابع دارند پس چگونه به صورت سلیقه‌ای از عمل به تکالیف قانونی طفره می‌روند. تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از این است که در فصل جابجایی، یک میلیون مستاجر همچنان در صف دریافت وام ودیعه مسکن هستند.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: ثبت نام و عرضه خودروهای برقی از فردا ۳۰ اردیبهشت آغاز و تا ۵ خرداد ادامه دارد.
تبصره۸ بند۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون نسبت‌به تجدیدنظر افرادی که یارانه آنها حذف شده و حذف یارانه خانوارهای غیرمشمول حمایت دولت اقدام کند.
استاندار گیلان با بیان اینکه واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد، گفت: چای خشک به اندازه نیاز کشور وارد می شود و پارسال حدود ۴۲ هزار تن چای واردات شد که در طول سال‌های گذشته بی‌سابقه بود.
در سال گذشته، بخش نفت و گاز به عنوان موتور اصلی رشد اقتصادی ایران ظاهر می‌شود که زیربنای آن دیپلماسی انرژی این کشور با هدف ایجاد بازاری پررونق برای انرژی ایران باوجود چشم‌انداز تحریم‌هاست. بخش نفت و گاز به عنوان سنگ‌بنای رشد، فرصتی قابل توجه برای ایران برای تضمین سرمایه‌گذاری خارجی، افزایش بهره‌وری و پیشرفت صنایع داخلی است. 
۲