وزیر راه و شهرسازی خبر داد
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در سال گذشته رشد ۵۸ درصدی ترانزیت کالا به ثبت رسید گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۴.۷ میلیون تن کالای ترانزیتی جابه‌جا شد و پیش‌بینی می‌کنیم تا این رقم در سال ۱۴۰۳ افزایش بیشتری پیدا کند.
طی فروردین ماه سال ۱۴۰۳ شاخص تولید شرکت‌های صنعتی بورسی نسبت به ماه مشابه سال قبل با کاهش ۱.۳ درصدی و شاخص فروش با افزایش ۱.۵ درصدی مواجه شده است.
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد، بارش‌ها در کشور تا چهارشنبه آینده تداوم خواهد داشت.
رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: نداشتن کارتخوان گرچه تخلف تعزیراتی نیست، تخلف از قانون محسوب می‌شود.
استان سیستان‌وبلوچستان به‌عنوان خشک‌ترین و کم‌آب‌ترین استان ایران، امسال رکورددار رشد بارش‌ها بوده است و دو سد این استان با پرشدگی ۱۰۰درصدی و دو سد دیگر با پرشدگی نزدیک به ۱۰۰درصدی شرایط خوبی را برای ورود به تابستان گرم ایجاد کرده‌اند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در راستای توسعه اقتصاد دریا محور، گفت که باید از ظرفیت بنادر مازندرن در راستای تحقق فرامین ایشان به شکل مطلوب استفاده کرد.
رییس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار در نامه‌ای به رؤسای کانون وکلای سراسر کشور اعلام کرد: ثبت درخواست هر نوع صدور، تمدید یا انتقال پروانه وکالت خارج از درگاه ملی مجوز‌ها متوقف شود.
وزیر نیرو خبر داد
وزیر نیرو از تدوین برنامه راهبردی صنعت آب و برق تا ۲۰ سال آینده خبر داد و گفت: برشهای سالانه، ماهانه و روزانه اقدامات وزارت نیرو برای تمامی اجزاء و بخشهای مدیریتی و کارشناسی در چارچوب برنامه های دقیق، منسجم و همگرا مشخص است.
در حالی که بیش از 50 درصد تهرانی‌ها مستاجر هستند، مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران می‌گوید که «هنوز بورس اجازه فروش متری مسکن را نداده است.»
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه توسعه دریا محور و اقتصاد دریا ضرورتی بی بدیل در تحقق اقتصاد پویا هستند، گفت: بزرگ‌ترین جزیره ایرانی خلیج فارس قطب و کانون کسب و کار‌های اقتصاد‌های دریاپایه در کشور است.
۳