کد خبر: 1228531
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه با پیروزی دفاع مقدس، جهاد تمام نشد، گفت: این جهاد در عرصه‌های دیگر ادامه پیدا کرد و جهاد مهم‌ترین عامل برای تداوم انقلاب اسلامی در سطح جهان است.

جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت) در چهارمین جشنواره ملی جهادگران که به همت سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد، گفت: سازمان جهاد سازندگی با تلاش خود بستر شکل گیری این جشنواره را در استان‌ها فراهم کرده و امروز نیز اختتامیه آن در تهران برگزار شد.

به گزارش فارس، وی افزود: ملت بزرگ ایران در طول انقلاب اسلامی ویژگی جهاد را به همراه دارند، قبل از انقلاب همین مفهوم مقدس را در تعالیم اسلامی داشتیم، اما به دلیل حاکمیت طاغوت، نمی‌توانست امتی شکل گرفته و ویژگی‌های خویش را نشان دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: با پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی، شرایطی فراهم شد و، چون دشمنان از جمهوری اسلامی احساس خطر کرده بودند لذا تمام مقدرات خود را علیه انقلاب قرار دادند و ۸ سال دفاع مقدس شکل گرفت و بسیاری از اقدامات همچون کودتا و فتنه‌ها را بر علیه ملت ایران ایجاد کردند.

سردار سلیمانی ادامه داد: با پیروزی دفاع مقدس، جهاد تمام نشد و در عرصه‌های دیگر ادامه پیدا کرد و این مهمترین حجت برای حیات و تداوم انقلاب اسلامی در سطح جهان است، همت ملت بزرگ ایران آن بوده که این جهاد در عرصه‌های متنوع ادامه یابد.

وی با بیان اینکه جهاد ابعادی همچون جهاد خدمت، محرومیت زدایی، علمی و... را دارد، تاکید کرد: جهاد هنوز ابعاد گسترده خود را در میان مردم نشان می‌دهد، تمام همت ملت ایران این است که جهاد را در برابر دشمن ادامه دهد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: دشمن امروز در این عرصه‌ها متمرکز شده و سعی دارد جهاد را متوقف کند تا سبب توقف انقلاب شود، اما انقلاب در حال حرکت رو به جلو است و همواره زنده است.

گروه‌های جهادی هوشمندانه در جنگ شناختی فعالیت می‌کنند

سردار سلیمانی گفت: تمدن اسلامی زمانی تشکیل می‌شود که ملت‌های مسلمان در کنار هم قرار گیرند و این تنها از راه تکثیر الگو‌های انقلاب رخ می‌دهد. وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی است، گفت: اما انقلاب اسلامی زنده و به رو جلو حرکت می‌کند، در بیانیه گام دوم انقلاب دوره تکمیل الگوی جمهوری اسلامی تبیین شده است لذا این الگو باید تبیین شود تا جامعه اسلامی محقق شود آن وقت شرایط برای تکثیر این الگو مهیا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج، جبهه مقاومت را نمونه‌ای از تکثیر این الگو دانست و اظهار کرد: رزمندگان جبهه مقاومت به الگو جهاد دفاعی تاسی کردند و این موجب شد تا دستاورد‌های بزرگی داشته باشند.

سردار سلیمانی عنوان کرد: در این دوران با جنگ شناختی هم مواجه هستیم. ابزار جنگ شناختی رسانه است و مهمات آن محتوا است. گروه‌های جهادی که در این زمینه به صورت هوشمندانه فعالیت می‌کنند موجب می‌شوند که این الگو تکثیر شود. این موجب می‌شود دشمن نتواند به تغییر ادراک و شناخت دست پیدا کرند.

وی با اشاره به اهمیت تولید محتوای رسانه‌ای مردمی، خاطرنشان کرد: در نبرد اخیر، رژیم صهیونیستی در مقابل تولید محتوای رسانه‌ای مردمی جنگ رسانه‌ای را باخت و شکست ترمیم ناپذیری خورد.

رئیس سازمان بسیج در پایان گفت: در دفاع مقدس بخش‌هایی به عنوان پیش قراول وارد میدان شدند تا بتوان در یک مقیاس وسیعی با دشمن مقابله کرد و این کار شما هم دقیقا مانند همان ایام است. این موفقیت‌ها را به شما تبریک عرض و از حضور فعال شما در این جشنواره تشکر می‌کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار