اخبار كلی
سردار رادان:
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دفاع مقدس برای مجموعه انتظامی پایان نیافته است و امروز همکاران ما در جنگ نرم با دشمن، آماده جانفشانی هستند و در خط مقدم قرار دارند.
سردار مجید خبر داد
رییس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.
شهردار منطقه ۳ تهران جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک را اعلام کرد.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دو نفر از عاملان ربایش که یکی از آنها در شهرستانی دیگر متواری و مخفی شده بود، دستگیر شدند و پس از بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند.
جانشین فرمانده فراجا درباره طرح جدید این نهاد برای انسداد مرزهای شرقی کشور و اجرای آن با همکاری ارتش توضیح داد.
وزیر بهداشت در واکنش به مسمومیت الکلی جمعی از پزشکان در شیراز گفت: انتظارمان این است وقتی دانشمندان و عالمانی داریم که خودشان عوارض را می‌بینند خودشان به آن عوامل استناد کنند، به آن عمل هم کنند.
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.
مشکلات پایان ناپذیر کادر درمان به ویژه در بخش دولتی، باعث شده برخی از پزشکان و پرستاران، خدمت در بخش خصوصی را به ماندن در بیمارستان‌های دولتی ترجیح دهند.‌
فشار خون بالا عامل مرگ سالانه ۱۰ میلیون نفر در جهان است و به همین دلیل سازمان جهانی بهداشت کاهش ۲۵ درصدی ابتلا به فشار خون بالا را تا سال ۲۰۲۵ میلادی هدف گذاری کرده است.
سازمان هواشناسی از جوی آرام در اکثر نقاط کشور برای امروز خبر داد و اعلام کرد: فردا با ورود سامانه بارشی جدید، رگبار، رعد و برق وزش باد شدید همچنین در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.