کد خبر: 1229381
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
سردار سلیمانی در همایش «مدار امید»:

جوان آنلاین: روابط عمومی بسیج یعنی روابط عمومی مردم و هر وقت که ما به این هدف نائل شدیم می‌توانیم بگوییم که به رسالت خود عمل کرده‌ایم. 
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح دیروز در همایش مدار امید که به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برپا شده بود، طی سخنانی ضمن قدردانی از جهادگران عرصه رسانه اظهار کرد: روابط عمومی بسیج و مجموعه‌هایی که ذیل آن رویداد‌ها را منعکس و اطلاع‌رسانی می‌کنند، باید با سایر مجموعه‌های رسانه‌ای تفاوت‌هایی داشته باشد. وی گفت: بسیج یک تشکیلات مردم‌پایه است که بدون حضور مردم فاقد معنا خواهد بود و روابط عمومی بسیج، یعنی روابط عمومی مردم و هر وقت که ما به این هدف نائل شدیم می‌توانیم بگوییم که به رسالت خود عمل کرده‌ایم. رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما باید یک رویکرد تحولی را در روابط عمومی بسیج آغاز کنیم و رسانه مردم شویم و مشکلات و مطالبات آحاد و اقشار مختلف ملت را بیان کنیم. 
سردار سلیمانی تأکید کرد: تمامی اقشار مختلف بسیج باید صدای قشر‌های مربوط به خودشان باشند و مشکلات و خواسته‌های آنان را بیان کنند. وی با بیان اینکه امروز حقایق بزرگی در دنیا جلوه‌گر شده و مردم اقصی نقاط مختلف جهان بیدار و هوشیار شده‌اند، گفت: ما نیز در این شرایط باید هوشمندانه و هدفمند، مقوله «مردم‌سالاری اسلامی» را در کشور محقق کنیم. 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج باید به روابط‌عمومی مردمی تبدیل شود تا بتواند صدای همگان را در رسانه‌ها منعکس کند، گفت: بیداری جهانی که امروز رخ داده مقطعی نبوده و ادامه‌دار است لذا ظرفیت رسانه‌ها برای انتقال فرهنگ مقاومت باید توسعه یابد.

برچسب ها: بسیج ، جهادگران ، رسانه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار