کد خبر: 1226943
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
بالگرد شناسایی هم از استان سمنان به منطقه رسیده و با حضور نیرو‌های هلال احمر و مردم پایش منطقه در حال انجام است. همچنین پاراموتور گنبدکاووس هم وارد منطقه شده و تاکنون ۵۰۰ هکتار از زمین‌های منطقه را برای یافتن کودک گمشده رصد کرده‌اند. 

جوان آنلاین: تلاش‌های پلیس و امدادگران برای یافتن دختربچه چهار ساله در شهرستان کلاله با گذشت سه روز از حادثه همچنان جریان دارد. 
به گزارش ایرنا، دختربچه چهار ساله که یسنا دیدار نام دارد، اهل روستای «یلی‌بدراق» شهرستان کلاله بود که سه روز قبل به طرز مشکوکی ناپدید شد. روز حادثه در حالی که خانواده یسنا در مزرعه مشغول کار بودند، کودک خردسال هم کنار مزرعه در حال بازی بود که متوجه شدند از طفل خبری نیست. همزمان با وقوع حادثه، تیم‌های مردمی و تیم‌های امدادی تلاش برای یافتن کودک را آغاز کردند. فرهاد شیبک، فرماندار کلاله در این باره گفت: طبق رایزنی ها، نیرو‌های کمکی از استان و شهرستان‌های گنبدکاووس، مینودشت و مراوه‌تپه به همراه سگ‌های زنده‌یاب، هلی‌شات و پاراموتور برای یافتن این کودک در منطقه حاضر شدند. وی با تأکید بر اینکه کوشش برای پیدا کردن کودک گمشده ادامه دارد، بیان کرد: افزون بر نیرو‌های آموزش‌دیده هلال احمر، بیش از ۳۰۰ نیروی مردمی نیز مشغول پایش منطقه هستند. 
شیبک افزود: بالگرد شناسایی هم از استان سمنان به منطقه رسیده و با حضور نیرو‌های هلال احمر و مردم پایش منطقه در حال انجام است. همچنین پاراموتور گنبدکاووس هم وارد منطقه شده و تاکنون ۵۰۰ هکتار از زمین‌های منطقه را برای یافتن کودک گمشده رصد کرده‌اند. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان هم با اشاره به افزایش شمار نیرو‌های امدادی در عملیات جست‌وجوی کودک کلاله‌ای عنوان کرد: ۸۷ نیروی جمعیت هلال احمر همراه با ناوگان خودرویی و تجهیزات لازم در منطقه حضور دارند. 
قاسم غریب‌آبادی گفت: در عملیات جست‌وجوی این کودک که به روز سوم خود کشیده شده از ظرفیت دیگر نیرو‌های مردمی و بسیج استفاده شده و نیرو‌هایی از مینودشت، مراوه‌تپه و گنبدکاووس برای پشتیبانی به منطقه اعزام شده‌اند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
0
0
ان شاءالله که خداوند فرشته های نجات را سراغش بفرستد و حافظ او شوند و به سلامتی پیدا شود
اگر پیدا شود یک گوسفند قربانی کنند.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
0
0
به امید خدا تلاش ها نتیجه خواهد داد ،ان شاءالله پیدا خواهد شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار